اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودک نیز هست و انواع مختلفی از کفپوش ها و دیوارپوش ها را برای مهد کودک ها تولید و تجهیز می‌کند.اگر به دنبال کفپوش و دیوار پوش مناسب جهت نصب در مهد کودک ها هستید با اسپاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

کودکان با بازی و حرکت محیط خود را تسخیر می کنند. آنها برای دستیابی به پتانسیل کامل خود به محیطی مثبت، ایمن و محرک نیاز دارند. زمین همیشه محل بازی پرطرفدار برای کودکان است، به همین دلیل است که طبقات مهدکودک ها باید برای کودکان مناسب باشد.

طبقات در مهدکودک ها باید طوری طراحی شوند که سر و صدای دویدن و بازی را کاهش دهند. کفپوش های اسپاد برای مهدکودک ها به این منظور ایده آل هستند. تمامی کفپوش های اسپاد به طور کامل از لاستیک ساخته شده اند. خاصیت ارتجاعی بالا و عمر طولانی مدت کفپوش مهدکودک به میزان قابل توجهی صداهای راه رفتن را کاهش می دهد. کفپوش اسپاد فضایی آرام تر و دلپذیرتر ایجاد می کند که استرس و تنش را کاهش می دهد. این به کودکان کمک می کند تا مهارت های گفتاری و درک خود را توسعه دهند. کفپوش های لاستیکی اسپاد نیز برای کودکستان یا مهدکودک مناسب هستند.

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

کفپوش مهد کودکی نوعی پوشش برای استفاده در کف اتاق ها و فضای بازی کودکان در مهد کودک و پیش دبستانی ها می باشد که دارای ویژگی‌های خاصی برای استفاده در این مکان‌ها می باشد.
این نوع کفپوش ها باعث بالا رفتن ایمنی کودکان و طراحی زیبای فضا که با روحیه کودکان همخوانی دارد ، می شوند.
با توجه به اینکه کودکان در حین بازی ممکن است قادر به برقراری و حفظ تعادل خود نبوده و به طور مکرر زمین بخورند ، لازم است برای تامین ایمنی آنها از کفپوش هایی که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و باعث کاهش آسیب های ناشی از زمین خوردن کودک می شوند، استفاده نمود.
از آنجایی که کودکان در مهد کودک می دوند ، می پرند و بازی می کنند و بارها زمین می خورند . نگرانی مسئولین مهدکودک‌ها همیشه این است که اطفال خردسال آسیب نبیند به همین دلیل استفاده از کفپوش های غیر لغزنده در این فضا ضروری است.
با توجه به اینکه فعالیت زیاد کودکان یک عامل اساسی در رشد مناسب آن ها است ، به همین دلیل فضای کاملاً مجهز به آنها این امکان را می دهد تا تمام توانایی بالقوه خود را آشکار کنند.

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

کفپوش مهدکودک ها و کودکستان ها با درجه راحتی ارگونومیک بالا

ارگونومی در مهدکودک ها و کودکستان ها همیشه با درجه بالایی از ایمنی همراه است. در مهدکودک ها، جایی که بچه ها بازی می کنند، می دوند و می پرند، یک کف پوش دائمی الاستیک ایده آل است. در مهدکودک ها کفپوش با این ویژگی ها ایمنی را تضمین می کند. کودکان مکرراً زمین می خورند و یک کف نرم در مهدکودک به طور قابل توجهی خطر آسیب را کاهش می دهد.

کف لاستیکی برای سالن های بدنسازی و اتاق های ورزشی و همچنین برای مهد کودک ها و کودکستان ها ایده آل است. نسخه آکوستیک سیستم های اسپاد همچنین دارای یک لایه میرایی ضخیم و الاستیک است. این پوشش کف مخصوصاً زمانی که ورزش و ژیمناستیک در دستور کار است، خوشایند میباشد.

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

پوشش کف مهدکودک ها و کودکستان ها از سلامت کودکان محافظت می کند

کودکان نوپا در تمام طول روز با کف در تماس هستند، بنابراین مهم است که کفپوش برای سلامت انسان مضر نباشد. کفپوش های اسپاد فاقد نرم کننده فتالات یا هالوژن هستند. آنها از سال 1996 دریافت کننده “فرشته آبی” بوده اند. پوشش کف کم انتشار برای مهد کودک ها و کودکستان ها به حفظ هوای داخل خانه کمک می کند تا هوای داخل خانه را تازه و سالم نگه دارد.

علاوه بر این، کفپوش های لاستیکی اسپاد زیر پا گرم هستند و کودکان را به بازی روی زمین ترغیب می کنند. کفپوش لاستیکی برای مهدکودک ها و کودکستان ها برای اتاق های گروهی، اتاق خواب و رختکن مناسب است. پوشش کف کم آلاینده نیز برای فضاهای غذاخوری مهدکودک ایده آل است. کفپوش لاستیکی نیز اولین انتخاب در سالن های بدنسازی و سالن های چند منظوره است.

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

ایده آل برای مهدکودک ها: طراحی کف با منبت کاری اسپاد، برای مفاهیم آموزشی

مصالح ساختمانی که فضایی خوشایند ایجاد می کنند،مناسب  برای طراحی های معماری و داخلی کودکان هستند. پوشش های کف لاستیکی اسپاد با بیش از 300 رنگ در محدوده استاندارد و امکانات بی پایان برای طرح های منبت کاری، گزینه های عملاً نامحدودی را برای طرح های خلاقانه و مفاهیم اتاق آموزشی ارائه می دهند. منبت ها را می توان برای ادغام مناطق بازی و تصاویر در پوشش کف مهد کودک ها و کودکستان ها استفاده کرد. مناطق اتاق و سیستم های هدایت را می توان به راحتی به تصویر کشید.

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

کف مهدکودک بدون پوشش برای نگهداری اقتصادی

کفپوش های اسپاد متوسط عمر مفید بیش از 20 سال دارند. این آنها را به یک سرمایه گذاری عالی برای آینده تبدیل می کند. اکنون چندین دهه است که کفپوش لاستیکی در مراکز مراقبت از کودکان در سراسر جهان استفاده می شود. سطح کفپوش های لاستیکی اسپاد بسیار متراکم است که نیازی به پوشش دادن آنها نیست. با پوشش لاستیکی برای مهد کودک یا کودکستان، نیازی به اعمال پوشش های جدید پرهزینه و وقت گیر در فواصل منظم نیست. کفپوش های اسپاد برای مراکز نگهداری از کودکان را می توان به راحتی و به صرفه تمیز کرد که هزینه های نگهداری را به شدت کاهش می دهد.

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

کفپوش مهد کودکی

نظر به اهمیت وجود کفپوش به خاطر بالا بردن ایمنی در فضایی که  کودکان وجود دارند شرکت اسپاد پس از گذشت سالها علاوه بر تولید کفپوش های ورزشی، تولید کفپوش های مهد کودکی و کفپوش های مسکونی را نیز کلید زده است.

بنابر نیاز  بازار به این محصول و نبود این جنس در بازار و همچنین واردات انواع بی کیفیت آن با هزینه‌های بالا در ایران ، باعث شد تا مسئولین و مهندسین این شرکت به فکر تولید کفپوش دیگری مناسب برای فضای مهد کودک ها  ، مدارس و یا منازل باشند  که نهایتا منجر به تولید  محصولی با کیفیت عالی و رنگ بندی متنوع و از همه مهمتر با قیمت ‌مناسب گردید.

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

مزایای استفاده از کفپوش مهد کودکی اسپاد

۱-تامین ایمنی کودکان

کفپوش مهد کودکی اسپاد که علاوه بر مهدهای کودک برای پیش دبستانی ها ، پارک ها و فضاهایی که کودکان با آن سر و کار دارند مناسب است از لاستیک یا موادی با ویژگی های نرم ساخته شده اند که از آسیب دیدگی کودکان در اثر ضربه ناشی از زمین خوردن جلوگیری می کنند.استفاده از این نوع کفپوش ها در مهدهای کودک که در آن کودکان تازه راه رفتن را شروع کرده اند ، باعث محافظت از سر ، صورت و زانوهای آنها می‌ شود . این یک مزیت بزرگ برای والدین و مسئولین مهد کودک به شمار می رود و به دلیل عدم لغزش ، این کفپوش ها می توانند برای محافظت از کودکان ثبات زیادی را ارائه دهند.

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

۲-استفاده از مواد مناسب در ساخت آن ها

تمام کفپوش های مهد کودکی اسپاد به گونه ای ساخته شده اند که فاقد مواد شیمیایی سمی و مضر برای کودکان می باشند.از آنجا که کودکان مرتب با این کفپوش ها در تماس هستند این یک اقدام ایمنی مهم است که برای آنها در نظر گرفته شده است . به همین ترتیب این کفپوش ها محصولاتی ضد آلرژی و بدون بو هستند که تمیز کردن آنها آسان بوده و از شیوع باکتری های مضر در کودکان جلوگیری می کند.

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

۳-دارا بودن طرح و رنگ های شاد

کفپوش مهد کودکی اسپاد علاوه بر ساخته شدن بر طبق استانداردها و مشخصات فنی ، دارای اشکال و رنگ های سرگرم کننده ، شاد و درخشانی هستند که مهد کودک را به مکانی ایده آل برای کودکان تبدیل می کند.

این مسئله باعث پرورش تمام حواس کودکان شده و بر روی توانایی بازی و یادگیری آنها تاثیرات مثبتی دارد.این نوع کفپوش ها بافت ها و رنگ های زیبایی که دارند که محیطی شاد و دلپذیر برای کودکان فراهم می کند.

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

۴-دوام و مقاومت بالای کفپوش ها

کفپوش مهد کودکی اسپاد به دلیل استفاده از مواد مناسب و طراحی برای محیط های باز و محیط هایی که در معرض تاثیرات محیطی قرار می‌ گیرند از دوام و مقاومت زیادی برخوردار هستند و مدت زمان استفاده از آنها تضمین می شود ، به علاوه نگهداری از آن ها آسان بوده و نیازی نیست که مرتباً آنها را تعویض کنید.

این کفپوش ها در برابر سایش روزانه مقاومت بالایی داشته و همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و تغییر رنگ نیز نمی دهند که این مسئله آنها را به یک گزینه ایده‌آل تبدیل می کند.در صورتی که کودکان بر روی این نوع کفپوش ها دوچرخه سواری ، اسکیت یا غیره را انجام دهند این نوع کفپوش ها دچار پارگی و سایش نمی ‌شوند.

تولید کننده کفپوش مهد کودکی

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

۵-کفپوش مهدکودکی اسپاد آنتی باکتریال است

کودکان نوپا در تمام طول روز با کف زمین در تماس هستند ، بنابراین ضروری است که کفپوش های استفاده شده برای سلامتی آن ها مضر نباشد . کفپوش مهد کودکی اسپاد فاقد نرم ‌کننده یا هالوژن فتالات هستند.این کفپوش ها به حفظ هوای تازه و سالم داخل مهد کودک کمک می کنند‌‌.

علاوه بر این ، این نوع کفپوش ها زیر پای کودکان را گرم نگه می د ارند . استفاده از کفپوش های  پایا فلور برای مهد کودک ها ، اتاق های گروهی ، مکان های خواب کودکان و رختکن مناسب است.

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

۶-کفپوش مهدکودکی اسپاد با آکوستیک مناسب همراه است.

کفپوش مهد کودکی باید به گونه ای طراحی شود که صدای دویدن و بازی کودکان را کاهش دهد . به همین دلیل استفاده از کفپوش مهد کودکی اسپاد برای این منظور ایده آل است .
این کفپوش ها به میزان قابل توجهی صدای دویدن و راه رفتن کودکان را کاهش می ‌دهد و فضای آرام و دلپذیر ایجاد می ‌کند که باعث کاهش استرس و تنش شده و به کودکان کمک می‌کند تا مهارت های گفتاری خود را توسعه داده و قابلیت فهم آنها افزایش یابند.

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

اسپاد تولید کننده کفپوش مهد کودکی

۷- نگهداری آسان

کفپوش مهد کودکی اسپاد به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و به همین دلیل از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند.برای پاک کردن آنها تنها نیاز است که هر از گاهی آنها را با استفاده از آب و صابون و یک پارچه یا تی نخی به راحتی تمیز کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

گروه تولید محتوای اسپادمشاهده نوشته ها

گروه تولید محتوای اسپاد از کارشناسان مجرب حوزه تولید محتوا در مورد کفپوش ها و لوازم ورزشی تشکیل شده است.اگر سوالی برایتان پیش آمد، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره از خدمات و محصولات اسپاد استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *