دیوار پوش ضربه گیر اسپاد

اسپاد همچنین دیوار پوش ضربه گیر با کیفیت تولید میکند که میتوانید برای مهد کودک یا سالن های ورزشی یا هر مکان دیگری استفاده نمایید.برای سفارش و خرید دیوار پوش ضربه گیر اسپاد با مشاوران مجرب مان تماس بگیرید.

دیوارپوش ضربه گیر اسپاد به دلیل بهره مندی از مواد با کیفیت و خاصیت برگشت پذیری بالا یکی از گزینه مناسب و مفید در سالن های ورزشی محسوب می گردد. این دیوارپوش در سالن کشتی، بسکتبال، والیبال، فوتسال و ورزش های رزمی مورد استفاده قرار می گیرد. در مهدکودک ها نیز برای حفظ سلامت و امنیت کودک این محصولات یکی از گزینه های مورد قبول به شمار می روند. همچنین در استخرها به منظور کاهش خطرات و آسیب های احتمالی نیز دیوارپوش ضربه گیر اسپاد کاربرد گسترده ای دارد. ایمنی مکان های آموزشی، محیط های تفریحی و سالن های ورزشی همواره یکی از دغدغه های تاثیر گذار انسان در این زمینه محسوب می گردد. اما با تولید و عرضه ضربه گیرهای مختلف فومی  و نصب دیوارپوش باشگاه ورزشی بخش عمده ای از این دغدغه بر طرف شده است.

ضربه گیر دیوار اسپاد در ضخامت و ابعاد مختلفی عرضه می گردد. ابعاد و ضخامت دیوارپوش باشگاه ورزشی متناسب با نوع کاربرد، سالن ورزشی و فضای مورد استفاده، معین و مشخص می گردد. ضخامت های معمول این دیوارپوش ها 3 سانتی متر ، 4 سانتی متر و 5 سانتی متر می باشد. قیمت دیوارپوش ضربه گیر اسپاد بر اساس متر مربع محاسبه می شود. همچنین در صورت درخواست مشتری نصب ضربه گیری دیوار و ستون در سالن ورزشی و باشگاه های سراسر کشور توسط اسپاد امکان پذیر است.

در ساختار این نوع دیوارپوش ورزشی از مواد اولیه بهداشتی و با کیفیت استفاده شده است، به همین جهت با پوست بدن ورزشکار سازگار بوده و هیچگونه حساسیتی را با خود به دنبال ندارد. در سالن های ورزشی به دلیل تحرک بالا در انجام فعالیت ها، سطح تعریق بدن ورزشکار نیز افزایش می یابد. به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از به وجود آمدن و سرایت بیماری های پوستی، این محصولات دارای گواهی بهداشت می باشند. حمل و جابجایی این محصول به راحتی صورت می گیرد. نصب آن نیز به راحتی انجام می شود. برای نصب دیوارپوش ضربه گیر اسپاد از نوعی چسب مخصوص استفاده می گردد. این دیوارپوش به دلیل برخورداری از رنگ و طرح های متنوع، همه سلیقه ها را پاسخگو می باشد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز نگاه اغلب جامعه ورزش را به خود معطوف ساخته است.