در مورد انواع کفپوش های تولید شده توسط اسپاد اطلاعاتی بدست خواهید آورد که میتوانید با توجه به مکان و نیاز خود، کفپوش مورد نظر را انتخاب و با اسپاد تماس بگیرید. سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت کفپوش مورد نظر خود را دریافت کنید یا مکانتان توسط اسپاد تجهیز شود.

انواع کفپوش ورزشی اسپاد

کفپوش ورزشی اسپاد جهت پوشاندن سطوح سالن های چند منظوره ورزشی (والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال و …)، باشگاه های بدنسازی، ایروبیک، ژیمناستیک، وزنه برداری، سالن های بازی کودکان و کفپوش‌های بدون عاج برای سالن های ورزشی معلولین، نصب میشود.

کفپوش های ورزشی اسپاد از جنس پی وی سی در رنگ ها، ضخامت ها و ابعاد متنوع، در دو یا چند لایه با رعایت کلیه استاندارد های لازم تولید می‌شود.با توجه به قابلیت جذب تنش و ضربه در پی وی سی و همچنین الاستیسیته بالای آن نقش مهمی در جلوگیری از اتلاف انرژی و آسیب های ورزشی ناشی از فعالیت های ورزشی دارد.

همچنین وجود آج رویه و خاصیت ارتجاعی در این کفپوش ها به نحوی است که انحرافی در مسیر حرکت، برگشت پذیری سریع و چرخش طبیعی توپ بوجود نیاورد.مقاومت مناسب در برابر سایش و لغزش در این کفپوش ها باعث دوام کافی و حفظ خصوصیات کفپوش در طولانی مدت می‌گردد.

انواع کفپوش ورزشی اسپاد

انواع کفپوش ورزشی اسپاد

کفپوش فومدار ورزشی

کفپوش فومدار ورزشی اسپاد با داشتن لایه ای از فوم، دارای خاصیت ارتجاعی و قابلیت ضربه پذیری بالاتری نسبت به انواع بدون فوم آن است.بنابراین احتمال صدمه دیدن مفاصل ورزشکاران به مرور زمان را به حداقل رسانده و در حفظ سلامتی آن ها نقش بسزایی دارد.

کفپوش پی وی سی پشت نمدی ورزشی

اضافه کردن یک لایه الیاف اسپانلس از ویسکوز و پلی استر به زیر کفپوش ورزشی، میزان چسبندگی روی سطح مورد نظر را افزایش داده و این ویژگی تاثیر زیادی در سهولت نصب کفپوش خواهد داشت.

نصب و نگه داری

کفپوش اسپاد قابلیت نصب بر روی سطوح بتنی، سرامیک، موزائیک و غیره را دارد.

نصب کفپوش اسپاد با استفاده از چسب پی وی سی صورت می‌گیرد.با توجه به اینکه این کفپوش ها به صورت رول تولید می‌شوند.پس از نصب در محل درز ها دوخت حرارتی با الکترود پی وی سی همرنگ کفپوش انجام می‌گردد.به این ترتیب از طرفی سطح کفپوش کاملا یکپارچه می‌شود و از طرف دیگر بهنگام شستشو مانع نفوذ آب به زیر کفپوش شده و از برآمدن آن جلوگیری می‌شود.

سایر مزایا

بهداشتی و قابل شستشو، نصب آسان، بدون بو، عایق صدا، گرما، سرما، الکتریسیته و رطوبت، مقاومت در برابر اشتعال و با صرفه اقتصادی، دارای گواهی کیفیت از آزمایشگاه های معتبر و تخصصی.

انواع کفپوش وسائل نقلیه

این کفپوش ها جهت استفاده در انواع وسائل نقلیه(اتوبوس، هواپیما، قطار، کشتی، خودرو سواری و …) تولید شده است.مقاوم در برابر نفوذ آب، محافظت مناسب از کف وسایل نقلیه و جلوگیری از پوسیدگی آن، عدم انتقال صدا و شستشوی آسان و همچنین مقاومت در برابر سایش و لغزش از دیگر مزایای این کفپوش هاست.کفپوش خودرویی اسپاد در رنگهای مختلف و با امکان اضافه کردن دانه های رنگی در رویه کفپوش قابل تولید است.

 

کفپوش های خودرویی

یکی از اجزای اصلی مورد استفاده تقریبا در هر خودرویی کفپوش است. کفپوش ها علاوه بر زیبایی ظاهری، وظیفه تمیز نگه داشتن خودرو و محافظت از کفپوش ها را نیز بر عهده دارند. این لوازم جانبی به تمیز کردن و ضد عفونی کردن کف خودرو کمک می کند و برای بهبود زیبایی به خوبی عمل می کند.

کفپوش های خودرویی

کفپوش اتوبوس

اغلب وقتی صحبت از کفپوش خودرو می شود، استفاده از این لوازم برای زیباسازی فضای داخلی خودرو لحظه ای است که کمتر به آن توجه نمی شود. کفپوش ها می توانند تنها بخشی از لوازم جانبی خودرو برای مسافران باشند، اما راننده به خوبی از تفاوت بین استفاده از کفپوش مناسب در زیبایی و تمیزی فضای داخلی آگاه است.

کفپوش های ریلی

کفپوش داخل قطار و مترو باید در برابر لغزش، خش پذیری، آلودگی و آتش سوزی مقاومت فوق العاده بالایی داشته باشد.شرکت اسپاد آماده ارائه مشاوره فنی و مهندسی به شرکت های تولیدی و تجهیز کنندگان قطار و مترو را دارد.

کفپوش های ریلی

کفپوش قطار

کفپوش های صنایع دریایی

اسپاد تولید کننده سبد محصولات تخصصی کف است که با هدف محافظت از سطح و افزایش بهره وری محیط کاربری طراحی شده و شامل انواع مختلفی از کفپوش های رزینی بر پایه رزین های اپوکسی، پلی یورتان و متیل متاآکریلات است. بهره گیری از به روز ترین فناوری های روز صنعت پوشش در کنار نانوفناری امکان استفاده از این محصولات را حتی در محیط های پرچالشی همچون صنایع دریایی فراهم نموده است.

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع دریایی

کفپوش های صنایع هوایی

ساختار پیچیده فرودگاه ها و تنوع کاربری در بخش های مختلف آن، سبب شده است که اسپاد طیف گسترده ای از محصولات خود را به عنوان کفپوش در بخش های مختلف فرودگاهی پیشنهاد دهد. با این نگاه اسپاد با پشتوانه دانش فنی، تجربه و تنوع محصولات خود، توانسته است محصولاتی متناسب با کاربری های بخش های مختلف فرودگاهی همچون آشیانه ها، ساختمان های تعمیر و نگهداری، پارکینگ های خودرو های سبک و سنگین، مسیر های عبوری خودرو ها در نواحی پروازی، انبار ها و مکان ها لجستیک، نواحی خرده فروشی، سالن های عمومی و تجاری، آشپزخانه ها و رستوران ها را به منظور تسهیل ارائه خدمات جهت عبور روزانه هزاران نفر  را مهیا نماید.

کفپوش های صنایع هوایی

کفپوش های صنایع هوایی

محصولات اسپاد، پوشش های کف و کفپوش های رزینی بر پایه انواع رزین های اپوکسی، پلی یورتان، پلی متیل متا آکریلات و پلی اسپارتیک و با بهره گیری از فناوری نانو و کیفیت هوای سازه تلاش نموده است تا بتواند محصولاتی تولید کند که پاسخگوی نیازهای مختلف صنعت هوایی باشد.

 

انواع کفپوش بیمارستانی اسپاد

در بیمارستان ها و مراکز درمانی با توجه به لزوم رعایت بهداشت، حفظ آرامش و ایمنی و امکان تردد بسیار و اهمیت ایجاد فضای آرامش بخش، نصب کفپوش های واجد شرایط که کلیه اهداف فوق را تامین کند، ضروریست. کفپوش های بیمارستانی اسپاد علاوه بر دارا بودن ویژگی های تخصصی که در ذیل به آن پرداخته میشود، قابلیت جلوگیری از تولید و انتقال صدا در هنگام تردد افراد و حرکت تخت های بیمارستانی و صندلی های چرخدار را دارند.همچنین این کفپوش ها از جنس پی وی سی بوده و در برابر مواد شیمیایی تمیز کننده و ضد عفونی کننده مقاوم هستند.

کفپوش اسپاد با آج های متنوع تا حد زیادی از لیز خوردن و لغزش روی سطح جلوگیری می‌کند.نصب کفپوش اسپاد باید توسط متخصصین این امر صورت پذیرد.پس از نصب با چسب، دوخت حرارتی با الکترود های پی وی سی انجام گیرد تا سطح مورد نظر کاملا یکپارچه و در مقابل نفوذ و انتشار انواع باکتری ها و میکروب ها مقاوم باشد.

کفپوش بیمارستانی

کفپوش آنتی باکتریال بیمارستانی

کفپوش های آنتی باکتریال اسپاد با داشتن لایه مقاوم در برابر رشد و تکثیر میکرو ارگانیسم ها، جهت نصب در راهرو و راه پله بیمارستان ها، داروخانه ها، بخش اورژانس، اتاق معاینه، اتاق انتظار، کلینیک ها، آزمایشگاه ها، کارخانه های داروسازی و…کاملا مناسب است و از رشد و نفوذ انواع قارچ، باکتری و میکروب در محیط های حساس جلوگیری می‌کند.

کفپوش کانداکتیو-آنتی باکتریال

کفپوش کانداکتیو-آنتی باکتریال اسپاد به صورت تایل و با مقاومت الکتریکی 10 به توان 5 تا 10 به توان 10 کیلواهم، قابل نصب در اتاق های عمل و اتاق سی تی اسکن و … می‌باشد.این کفپوش ها با تخلیه بار الکتریکی به زمین، از تجمع بار الکتریکی و اثرات مضر آن بر محیط و دستگاه ها جلوگیری میکنند.

کفپوش آنتی استاتیک-آنتی باکتریال

در مراکز مراقبت های ویژه (CPR و ICU وCCU) دستگاه های کنترلی جهت بررسی لحظه به لحظه وضعیت مریض وجود دارد. این تجهیزات از حساسیت بالا برخوردار بوده و نباید دچار نوسان و تخلیه بار الکتریکی از اپراتور خود گردند، همچنین در این مراکز به دلیل حضور بیمارانی با شرایط ویژه و بعضا ضعف سیستم ایمنی، رعایت بهداشت محیط از اهمیت ویژه ای برخوردار است.به همین دلیل استفاده از کفپوش های آنتی استاتیک- آنتی باکتریال اسپاد در این خصوص توصیه می‌شود.

 

انواع کفپوش صنعتی اسپاد

کفپوش های صنعتی اسپاد بدلیل کیفیت بالا و وجود آج مخصوص نسبت به ایجاد خط و خش مقاوم بوده و برای استفاده در مکان های پر تردد مناسب ترین کفپوش می‌باشند.این کفپوش ها در برابر حرارت، ضربه و ساییدگی مقاوم هستند.

کفپوش صنعتی

کفپوش آنتی استاتیک اسپاد

حرکت وسایل نقلیه و یا تردد افراد بر روی سطوح معمولا سبب ایجاد الکتریسیته ساکن شده و روی مراکز حساسی چون صنایع مخابراتی و الکترونیکی تاثیرات مخربی خواهد داشت.استفاده از کفپوش های آنتی استاتیک اسپاد سبب میشود که الکتریسیته ساکن تولید نشود و این امر از تخریب وسایل الکترونیکی، جذب گرد و غبار و تخلیه بار الکتریکی به وسیله جرقه جلوگیری کرده و خطر انفجار و آتش سوزی را کاهش می‌دهد.

کفپوش های آنتی استاتیک اسپاد به صورت رول و تایل تولید می‌شوند و قابل نصب در سایت های کامپیوتری و مخابراتی، سالن های تولید دارای دستگاه های حساس الکترونیکی، سالن های مونتاژ تلویزیونی، مراکز سی تی اسکن، کلینیک ها، کارخانجات نساجی، اتاق کنترل کارخانجات نساجی و کارخانجاتی که با مواد قابل احتراق سرو کار دارند.

کفپوش کنداکتیو اسپاد

کفپوش کانداکتیو، نوعی کفپوش از خانواده اپوکسی ها است که قابلیت هدایت و تخلیه الکتریسیته ساکن از روی سطح می باشد. گاهی تجمع الکتریسیته ساکن بر روی سطح، منجر به ایجاد جرقه، آتش سوزی، انفجار و … شده و خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

کفپوش های کنداکتیو اسپاد به صورت رول بوده و قابل استفاده در مراکز حساس نظامی و کارخانجات تولید قطعات حساس الکترونیکی، کارخانجات رنگسازی و آزمایشگاه های خاص، جهت تخلیه بار الکتریکی به زمین، جلوگیری از تجمع بار الکتریکی و اثرات مضر آن بر محیط و دستگاه ها می‌باشند.

کفپوش کانداکتیو

پوشش ضد اسید اسپاد (پوشش وان های اسید)

ورق پی وی سی ضد اسید اسپاد، با کاربرد پوشش سطوح به منظور مقابله با خوردگی و آثار اسید ها، باز ها، روغن های صنعتی و بسیاری از مواد شیمیایی خورنده می‌باشد.

از کاربرد های ورق های ضد اسید میتوان به ساخت مخازن نگهداری مواد شیمیایی، پوشش وان های آبکاری و تانک های حمل و نگهداری اسید، پوشش قطعات درگیر با مواد خورنده، پوشش لوله های فاضلاب اشاره کرد.همچنین این ورق ها قابل نصب به عنوان کفپوش در سالن های تولید مواد شیمیایی و نیز در آزمایشگاه های دارویی، بهداشتی و صنعتی می‌باشند.

کفپوش آنتی استاتیک-کانداکتیو

رویه این کفپوش آنتی استاتیک می‌باشد که از ایجاد بار الکتریسیته جلوگیری میکند و زیره آن ار نوع کنداکتیو صنعتی بوده که در صورت وجود هر گونه بار الکتریسیته امکان تخلیه آن به زمین از این طریق وجود خواهد داشت.اینگونه کفپوش ها در انبار تجهیزات خاص مانند انبار قطعات هواپیما و انبار فرودگاه ها و نیز مهمات سازی ها و صنایع نظامی مورد استفاده قرار میگیرد.

کفپوش آنتی استاتیک-کانداکتیو

کفپوش های پی وی سی فضای باز اسپاد

قابل استفاده در فضای باز و مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید، تغییرات دما و سایر شرایط جوی می‌باشد.زمین های بازی روباز، حیاط مدارس، محوطه باز ساختمان ها و… از موارد استفاده این نوع کفپوش هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

گروه تولید محتوای اسپادمشاهده نوشته ها

گروه تولید محتوای اسپاد از کارشناسان مجرب حوزه تولید محتوا در مورد کفپوش ها و لوازم ورزشی تشکیل شده است.اگر سوالی برایتان پیش آمد، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره از خدمات و محصولات اسپاد استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *