تور میله والیبال و بسکتبال

اسپاد تولید کننده و توزیع کننده انواع تور میله والیبال و بسکتبال بوده و در خدمت مشتریان عزیز می باشد.برای خرید تور میله والیبال و بسکتبال می‌توانید با اسپاد تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

تور میله والیبال

ارتفاع تور در والیبال مردان

همانطور که میدانید، ارتفاع معمولی تور والیبال مردان (2.43متر) معادل: 7 فوت و 11.69 اینچ است اما بسته به سن ورزشکار  متفاوت می باشد و در سن خاصی کاهش می یابد. این ارتفاع برای سن 15 سال تا زیر 54 سال قانونی است.
ارتفاع خالص تور والیبال آقایان در مسابقات بالای 55 سال به (2.38متر) معادل: 7 فوت، 9.69 اینچ کاهش می یابد. علاوه بر این، ارتفاع تور والیبال مردان برای سنین بالای 70 سال (2.29متر) معادل: 7 فوت و 6 اینچ است.
با این اوصاف، در حین تمرینات والیبال نباید مخالف بالاتر بردن تور والیبال باشید چرا که این کار راهی عالی برای پیشرفت سطح ورزشی شما در جهت حرفه ای شدن، است.
بالاتر بستن تور والیبال در تمرینات نه تنها بر بهتر شدن پرش عمودی شما تأثیر می گذارد، بلکه می تواند شما را به زدن ضربات بالاتر از تور در مسابقات اصلی عادت دهد. گوشه های پشتی زمین والیبال اغلب مواقع بیشتر در معرض دید و نشست توپ هستند. با بالا بردن تور والیبال به خودتان کمک می کنید تا بتوانید در زمان مشخص، عکس العمل سریعتری نسبت به هدف نشان دهید.

ارتفاع تور در والیبال زنان

ارتفاع استاندارد تور والیبال زنان (2.24متر) معادل: 7 فوت و 4.35 اینچ است اما مانند ارتفاع تور والیبال مردان بسته به سن متغیر است. این ارتفاع برای دختران از 15 سالگی آغاز می شود و تا رسیدن به 45 سالگی (در باشگاه والیبال) ادامه می یابد.
برای خانم های بالای 45 سال تور را به صورت استاندارد در ارتفاع (2.19متر) معادل 7 فوت و 2.35 اینچ قرار می دهند و زمانی که به سن 60 سالگی برسند این ارتفاع تا 7 فوت حدود (2.13متر) کاهش می یابد.
اگرچه تمرین بیشتر روی پرش عمودی واضح ترین راه برای بهبود بازی شما و عبور صحیح توپ والیبال از روی تور است، اما این تنها راه جهت حرفه ای شدن نیست. تمرکز تلاش های شما بر روی سرعت و چابکی می تواند تأثیر زیادی در ارائه بازی بهتر داشته باشد. ایجاد رابطه صحیح با بقیه افراد تیم و افزایش سرعت کل بازیکنان، در نهایت منجر به بازی بهتری می شود.

ارتفاع تور در والیبال نشسته

ارتفاع تور در والیبال نشسته برای مردان 1.15 متر و برای زنان 1.05 متر است. یعنی از زمین تا بالای تور تقریباً 3 فوت فاصله دارد. البته توجه داشته باشید که ابعاد زمین والیبال نشسته 10 * 6 متر با خط حمله 2 متری در هر طرف می‌باشد.

ارتفاع تور والیبال ساحلی

اگر یک والیبالیست حرفه ای هستید، احتمالاً با انجمن حرفه ای های والیبال ایران آشنا هستید. این بزرگترین و طولانی ترین تور حرفه ای والیبال ساحلی در ایران است.
ارتفاع استاندارد تور والیبال ساحلی مشابه والیبال فضای داخل سالن، حدود 2.43 متر برای آقایان و 2.23 متر برای خانم ها است.
البته توجه کنید ارتفاعات ذکر شده متناسب با سن و جنسیت، تغییر می کنند. همچنین چون زمین والیبال ساحلی سطحی ناهموار دارد، ارتفاع تور والیبال باید پس از صاف و هموار کردن زمین و آماده شدن جهت مسابقه اندازه گیری گردد.

 

تور میله بسکتبال

هنگام خرید تور و حلقه بسکتبال دیواری قابل حمل، باید موردی را انتخاب کنید که هم در بازی‌ های شدید و هم در شرایط آب و هوایی خارج از منزل دوام بیاورد.اسپاد با تولید و توزیع تور میله بسکتبال در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.

امروزه، حلقه های بسکتبال قابل حمل تقریباً برای استفاده درهر نوع بازی و شرایطی تولید می‌شوند.

این حلقه ها در برابر باران شدید و یا اصابت سنگ مقاوم هستند، و با رشد کودکتان می توانید اندازه و ارتفاع نصب این حلقه‌ها را متناسب با قد کودک تغییر دهید؛ حتی می توانید این حلقه‌ها را کنار استخرتان نصب کنید و هنگام انجام بازی های آبی هیچ نگرانی بابت افتادن این حلقه ها نداشته باشید.

هنگام خرید حلقه بسکتبال دیواری قابل حمل چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیریم؟

جنس تخته پشت حلقه بسکتبال دیواری (تخته پشتی)

تخته پشت حلقه ممکن است از دو جنس اکریلیک و شیشه باشد. در حالت استاندارد، از شیشه برای ساخت حلقه‌های بسکتبال داخل سالن استفاده می‌شود.

شیشه یک ماده بادوام است که باعث جهش خوب توپ می‌شود و با گذشت زمان خراشیده یا کمرنگ نمی‌شود. با این حال، در صورت برخورد سنگ، شاخه‌های بزرگ درختان یا دیگر مواد سخت، ممکن است به راحتی شکسته شود.

تخته های پشتی که از جنس آکریلیک هستند، از نمونه‌های شیشه‌ای مقاوم‌تر هستند و اگر نگران این هستید که تخته پشتی شما مورد اصابت هر چیز سختی که فکرش را نمی‌کنید قرار بگیرید، استفاده از این تخته‌های آکریلیکی بسیار ایده‌ال است.

با این حال، بخاطر داشته باشید که اکریلیک به راحتی خراشیده می‌شود و ظاهر نو آن به مرور زمان از بین می‌رود و باعث جهش خوب توپ نمی‌شود.

دوام و ماندگاری

پیدا کردن حلقه بسکتبال دیواری ای که برای مدت طولانی دوام بیاورد بسیار مهم است. علاوه بر حصول اطمینان از اینکه آیا این حلقه از مواد با دوام، مقاوم در برابر خرد شدن و ضد آب ساخته شده است، بررسی کنید که آیا قابل تنظیم است یا خیر.

این ویژگی می‌تواند برای کسانی که برای کودکان خردسال خود حلقه بستکبال می‌خرند و می‌خواهند با رشد کودک باز هم بتوانند از همان حلقه استفاده کنند، مفید باشد.

محل نصب

نوع حلقه بسکتبال که می‌خواهید بخرید تا حد زیادی بستگی به مکانی دارد که می‌خواهید آن را نصب کنید. حلقه بسکتبال را می‌توانید قسمت بالای خانه خود، ورودی پارکینگ یا حتی برای اینکه در خانه بازی کنید روی درهای اتاق نصب کنید.

اگر شما یا فرزندتان بطور جدی بسکتبال بازی می‌کنید، بهتر است بر روی خرید یکی از دو مورد اول سرمایه گذاری کنید. همچنین، اگر می خواهید یک حلقه بسکتبال کنار استخر خود داشته باشید، این دو مورد را در نظر بگیرید.

نوع حلقه بسکتبال دیواری که می‌خرید باید در برابر هر شرایطی که ممکن است در آن قرار بگیرد بادوام باشد.هنگام تماس با اسپاد میتوانید پس از مشاوره گزینه مناسب خود را تهیه نمایید.