میپرسید کفپوش رولی از کجا بخریم؟ جوابش اسپاد است.اسپاد مرکز فروش کفپوش رولی در تهران میباشد که میتوانید انواع کفپوش های رولی را ملاحظه نمایید و برای خرید اقدام کنید.

کفپوش رولی از کجا بخریم

خرید کف­پوش در زیبایی محیط­‌های ساختمانی تأثیر زیادی دارد. برخی کف­پوش ها محصولی­ دکوری هستند که برای پوشش کف ساختمان استفاده می­شود. کف­پوش­، پوششی دائمی برای پوشاندن و زیبا کردن کف ساختمان است؛ اما امکان تعویض آن­ها نیز وجود دارد. این محصول انواع مختلفی دارد مانند سرامیک، سنگ، چوب ، پی­ وی­ سی، رولی و …

مکان مورد استفاده برای انتخاب در خرید کفپوش اهمیت زیادی در تعیین نوع آن دارد. به ­طور مثال، مکانی که در آن رفت‌وآمد زیاد است یک محصول بادوام و سخت نیاز دارد و محلی که رفت‌ و آمد در آن کم است نوع انتخابی بیشتر جنبه تزئینی دارد.

کفپوش رولی از کجا بخریم

کفپوش رولی از کجا بخریم

کف­پوش رولی چیست

اگر به دنبال خرید کف­پوش برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و خشک شویی هستید، خرید کف­پوش رولی از اسپاد انتخاب درستی است. کفپوش رولی پوششی است که از آن به جای سرامیک، پارکت یا کاشی استفاده‌ می‌شود. کفپوش رولی در سایز های مختلف عرضه‌ می‌شود و این امکان وجود دارد که ‌ عرض و طول آن را به دلخواه سفارش داد. این محصول برای نصب در مکان‌های پرتردد و شلوغ مانند آشپزخانه طراحی شده است و برای همه نقاط خانه مورد استفاده قرار می­گیرد. تنها منع مصرف این کف­پوش­ ها فقط در پله‌ها است.

جنس کفپوش رولی معمولاً از پی‌وی‌سی بوده و با عنوان pvc رولی نیز شناخته می‌شود. دلیل این نامگذاری این است که کلیه ویژگی‌های کفپوش پی‌وی‌سی تایل را دارا بوده و از لحاظ ظاهری نیز به شکل رول می‌باشد. در واقع این محصول از مواد مشابه پلاستیک و پلیمری ساخته شده است.

نصب کفپوش رولی در فضا‌های با تردد بالا و مرطوب به دلیل داشتن جنس پلاستیکی و لایه رویه مقاوم کاربردی است. تولید این محصول در انواع رنگ‌ها و طرح‎‌ها صورت می‌گیرد. کفپوش pvc طرح سنگی از طرح‌های جذاب و پر‌طرفدار این کفپوش‌ها به شمار می‌رود. البته شاهد عرضه طرح‌های کاشی، سرامیک و حتی طرح پارکت رول نیز در بازار هستیم. این طرح‌ها به حدی به متریال طبیعی شباهت دارند که متوجه تفاوت آنها در نگاه اول نخواهید شد. به عنوان مثال، در برخی مواقع احتمال اشتباه گرفتن طرح پارکت این کفپوش‌ها با پارکت چوبی به جهت شباهت زیاد وجود دارد.

در بازار لوازم دکوراسیون داخلی، اغلب برندهای معروف کفپوش رولی نیز عرضه می شود. در بین کشورهای سازنده کفپوش، کیفیت محصولات ساخته شده توسط آلمان، کره جنوبی و روسیه بالاتر از بقیه است. کفپوش های رولی توسط تولید کنندگان داخلی هم ساخته شده که همپای رقیبان بین المللی است. هم اکنون نمونه هایی از این کفپوش های پر کاربرد در منازل، باشگاه های ورزشی، مراکز درمانی و بیمارستانی و حتی کارگاه های صنعتی نیز توسط اسپاد نصب شده است.

کف­پوش رولی چیست

کفپوش رولی از کجا بخریم

کفپوش های رولی در طرح‌ها و رنگ های متنوعی مانند سنگ، سرامیک، پارکت و کاشی تولید می­شوند. برخی از کف‌پوش‌ها طرح و رنگ بسیار واقعی دارند و تشخیص آن­ها از سرامیک و پارکت و … بسیار دشوار است. از این کف­پوش­ها برای پوشش کف مهدکودک‌ها، بیمارستان‌ها، سالن‌های سینما، تئاتر و سالن‌های ورزشی نیز استفاده‌ می‌شود.

این کف­پوش­ ها برای مکان‌های نام برده بصورت تخصصی توسط اسپاد طراحی شده­ است. برای مثال کف‌پوش‌های مناسب مهدکودک، دارای شکل و طرح کودکانه با رنگ های شاد هستند و فومی در داخل آن­ها نصب می­شود تا نرم باشد و هنگام برخورد کودکان با زمین یا دیوار از آن ها محافظت کند.اسپاد کفپوش‌های بیمارستانی را هم آنتی‌باکتریال‌ می‌سازد تا از گسترش بیماری‌ها جلوگیری شود. کف‌پوش سالن‌های سینما را نیز عایق در برابر صدا می­سازد.

نصب کف­پوش رولی

نصب کف‌پوش رولی تجهیزاتی نیاز دارد که شامل ماله، متر فلزی، دیلم، تراز، چاقو یا کاتر و چسب است. برای نصب لازم است تمام وسایلی که در کف محیط مورد نظر قرار دارد برداشته شود. درها نیز از لولا جدا گردد و قرنیز­ها هم باید کنده شود. برآمدگی‌ها، فرورفتگی‌ها و کف‌پوش‌های کنده شده و پوسیده قبلی باید تمیز شوند و کف باید تراز گردد. در نهایت باید کف مکان مورد نظر جارو شده و با دستمال مرطوب تمیز شود.  این محصول را می­توان روی سیمان، کف‌پوش رولی قدیمی و دیگر کف‌پوش‌ها نصب کرد.

مساحت مورد نظر باید اندازه­ گیری شده و الگوی گوشه‌ها هم تهیه شود. سپس اقدامات زیر صورت گیرد:

  1. ابتدا رول‌ها را در جایی مانند پارکینگ یا انبار که خشک و تمیز باشد به اندازه های مورد نظر بریده می­شود.
  2. پس از برش، چسب به وسیله ماله به کف مکانی که قرار است کف‌پوش روی آن چسبانده شود، آغشته می­شود.
  3. کفپوش رول به آرامی روی محلی که چسب کاری شده است، قرار داده می­شود.
  4. با یک قالب چوبی، ترجیحاً حوله پیچ شده، روی کف‌پوش را صاف کنید تا حباب یا جایی بدون چسب باقی نماند.
  5. اطراف چهارچوب‌ در‌ها و گوشه‌های دیوار باید با دقت چسبانده شود تا نتیجه کار مطلوب دربیاید
  6. برای برش زدن کف‌پوش باید از چاقو یا کاتر تیز و تمیز استفاده شود.
نصب کف­پوش رولی

کفپوش رولی از کجا بخریم

مزایای کف­پوش رولی

مزایای این کفپوش ها عبارت است از:

  • قیمت پایین نسبت به سایر کفپوش‌ها
  • راحتی در هنگام ایستادن نسبت سایر کفپوش‌ها
  • نصب آسان و سریع
  • مقاوم در برابر آب
  • دوام زیاد. شرکت‌های عرضه کننده آن تا 25 سال خدمات پس فروش ارائه‌ می‌کنند و برای مصارف خانگی این مدت مادام‌العمر‌ است.
  • هنگامی که بدون کفش بر روی کفپوش‌های رولی قدم می‌زنید، به احتمال زیاد به فرق سرمای بین سرامیک و سنگ با این کفپوش‌ها پی خواهید برد. کفپوش رولی از نوع فوم‌دار، از لطافت و نرمی بیشتری برخوردار بوده و حتی می‌توانید ساعت‌ها بدون اینکه پا‌ها‌ی شما خسته و سرد شوند، روی آن با‌یستید.
  • از دیگر ویژگی این محصول می‌توان به استفاده راحت آنها اشاره نمود. همچنین امکان نصب کفپوش رولی در فضا‌ها‌ی مرطوب به دلیل مقاومت بالای آن در مقابل رطوبت و آب وجود دارد. همین امر از مزایا‌ی مهم این محصول به شمار می‌رود، چرا که به سادگی می‌ توان به تمیز کردن و نظافت آن پرداخت. ضمناً نگرانی از لحاظ باد کردن و پوسیدگی این کفپوش‌ها نداشته باشید.
  • خواص ضد‌لک کفپوش رولی از دیگر امتیازات بزرگ آن محسوب می‌شود. چرا که دارای مقاومت بالایی در برابر کثیفی و لکه بوده و خیالتان از بابت لکه‌های بزرگ و کوچک این کفپوش راحت باشد.
  • رویه کفپوش رولی فاقد موم بوده و نگهداری و نظافت آن کار چندان دشواری نخواهد بود. چرا که امکان تمیز کردن و برق‌انداختن کف ساختمان، بعد از جارو کردن آنها تنها با یک دستمال نمدار وجود دارد.
  • از مهمترین مزایای کفپوش رولی می‌توان به طول عمر و دوام بالای آن اشاره نمود. پس از نصب کفپوش، تا هنگامی که ملک مورد‌نظر شما تخریب نشود، این محصول سالم خواهد ماند. این کفپوش‌ها دارای خدمات پس از فروش 25 ساله از سوی شرکت‌های تولیدی می‌باشند. به عبارت دیگر، خیلی کم پیش می‌آید این محصولات آسیب ببینند و یا دچار فرسودگی شوند.
مزایای کف­پوش رولی

کفپوش رولی از کجا بخریم

معایب کف­پوش رولی

معایب این کفپوش ها شامل موارد زیر است:

  • در برابر گرما و آفتاب، گاز­های سمی تولید می­کند.
  • در برابر مواد شیمیایی مقاومت ندارد.
  • ترمیم و بازسازی آن مشکل است.
  • به محیط زیست آسیب می­زند زیرا به ندرت بازیافت شده و تجزیه آن در طبیعت سالیان زیادی طول می­کشد.
  • احتمال کمرنگ‌شدن رنگ این کفپوش‌ها بر اثر تابش نور خورشید وجود دارد. البته این مسئله به مرور زمان و با گذشت سالها رخ می‌دهد و با یک یا دو بار تابش خورشید خودش را نشان نخواهد داد.
  • بوی نامطبوع این کفپوش‌ها در روزهای نخست نصب، از دیگر مشکلات آنها محسوب می‌شود. چرا که از چسب‌ها‌یی با بوی نا‌خوشا‌یند در این زمینه استفاده می‌گردد. البته این بو ماندگار و دائم نبوده و با گذشت چندین روز از بین خواهد رفت. سعی کنید با باز نگه داشتن پنجره‌ها به مدت 2 تا 3 روز، به رفع سریعتر این بوی نا‌خوشا‌یند کمک کنید.
  • از دیگر معایب کفپوش رولی می‌توان به زمان خیس‌شدن آن اشاره نمود. این محصولات ضد‌آب بوده و در مقابل آب و رطوبت دارای مقاومت بالایی هستند. هنگام ریختن چندین قطره آب روی کفپوش، احتمال سرخوردن و لغزیدن بسیار زیاد خواهد بود. در واقع علت این امر را می‌توان سطح بدون آج و صاف این نوع کفپوش‌ها دانست.
معایب کف­پوش رولی

کفپوش رولی از کجا بخریم

تفاوت کفپوش رولی با پارکت کفپوش

با توجه به اینکه پارکت کفپوش و کف‌پوش رولی شباهت زیادی از لحاظ ظاهری با هم دارند، از این رو نباید توسط خریداران یکی در نظر گرفته شوند. چرا که فرق زیادی بین این دو محصول از لحاظ ویژگی ساختاری و جنس مواد اولیه مشاهده می‌شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. از پلاستیک و نوع خاصی از مواد شیمیایی در ساختار کفپوش رولی استفاده می‌شود، در صورتی که الیاف فشرده HDF در ترکیبات پارکت لمینت به چشم می‌خورد که از مشتقات چوب محسوب می‌گردد.
  2. همچنین از نظر ضخامت در این دو محصول تفاوت وجود دارد. معمولاً ضخامت 3-2 میلیمتر را می‌توان برای کفپوش‌های رولی پی‌وی‌سی در نظر گرفت، اما تولید پارکت لمینت با ضخامت‌های 12، 8 و 7 میلیمتر انجام می‌گیرد. از این‌رو، امکان تشخیص ضخامت اکثر این پارکت‌ها در ظاهر نیز وجود دارد.
  3. استحکام پارکت‌های مدل جدیدتر در مقابل فرسایش و خوردگی در مقایسه با رول‌های pvc، به علت داشتن لایه اکسید آلومینیوم کمتر خواهد بود.
  4. پیشنهاد می‌شود که از پارکت به علت برخورداری از لایه محافظ رویه در فضا‌های مرطوب استفاده نگردد. چرا که این محصول از چوب تشکیل شده و باید از تماس رطوبت و آب محفوظ بماند. ولی از آنجا که کفپوش‌های رولی پی‌وی‌سی از ترکیبات پلاستیک و پلیمر ساخته می‌شوند، برای کف آشپز‌خا‌نه و سرویس بهداشتی گزینه مناسبی خواهند بود. چون صدمه‌ای ناشی از رطوبت و آب به ساختار pvc وارد نمی‌شود.
تفاوت کفپوش رولی با پارکت کفپوش

کفپوش رولی از کجا بخریم

نصب کفپوش رولی در سطوح

امکان نصب کفپوش رولی بر روی کلیه سطوح از قبیل سرامیک، سیمان، پارکت، سنگ و سایر کفپوش‌های قدیمی وجود دارد. به منظور عدم مواجه‌شدن با هر‌گونه مشکلی بعد از نصب این کفپوش، نیاز به هموار نمودن کامل سطح مورد‌نظر است. همچنین در صورت پوسیدگی، آسیب‌دیدگی یا شکستگی کفپوش قدیمی، نخست باید این مشکلات رفع گردد.

اگر که بخش های صدمه‌دیده تعمیر شود و سطح مورد‌نظر نیز تراز گردد، دیگر برای نصب مشکلی به وجود نخواهد آمد. این شرایط در رابطه با کفپوش‌های سختی مانند سرامیک و سنگ نیز صادق بوده و باید قبل از هر چیز تعمیر کلیه سرامیک‌های کنده، شکسته و فرسوده انجام گیرد. سپس به سراغ تراز‌کردن کامل کف مورد‌نظر بروید.

1-تمام وسایل موجود در محل نصب کفپوش رولی باید به بیرون منتقل شود. برای مثال بایستی اقدام به برداشتن روشویی‌های کابینت‌دار، توالت‌فرنگی و کلاً هر چیز موجود بر روی زمین در سرویس بهداشتی نمایید. البته کندن قرنیزها الزامی است، اما نیاز به کندن و برداشتن کفپوش‎‌های قبلی نخواهد بود.

2-حال نوبت به پاک کردن گرد‌وخاک‌ها‌ی کف بعد از آماده‌سازی آن می‌رسد. سعی کنید برای تمیز کردن آنها با دستمال مرطوب اقدام نمایید. البته یکی از موارد ضروری دیگر، نظافت و جارو‌کردن کف زمین محسوب می‌شود. حال به سراغ اندازه گرفتن رول‌ها متناسب با مکان نصب آنها بروید و در صورت نیاز نیز رول‌ها را با ابزار مناسب برش دهید.

نصب کفپوش رولی در سطوح

کفپوش رولی از کجا بخریم

مرکز فروش کفپوش رولی در تهران

اسپاد مرکز فروش کفپوش رولی در تهران می‌باشد.شما میتوانید با اسپاد تماس بگیرید و سفارش محصول خود را ثبت نمایید.

مرکز فروش کفپوش رولی در تهران

اسپاد مرکز فروش کفپوش رولی در تهران

قیمت کفپوش رولی ارزان

کفپوش رولی دارای طول عمر بالایی بوده و به ندرت دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. البته احتمال صدمه‌دیدگی کفپوش به دلیل به ‌کار بردن مواد شیمیایی قوی روی آن وجود خواهد داشت. قیمت این محصولات بسته به فاکتور‌ها‌ی مختلفی می‌تواند متغیر باشد. کفپوش خانگی از ارزان‌ترین نوع کفپوش محسوب می‌گردد که دارای طراحی ساده‌ای است. ولی میزان هزینه برای کفپوش مورد استفاده در مراکز خاص به دلیل ایجاد تغییر در ساختار آنها افزایش خواهد یافت.

به عنوان مثال، قیمت انواع مختلف کفپوش خانگی در مقایسه با کفپوش رولی آنتی‌باکتریال، اکوستیک و فوم‌دار کمتر است. کارایی هر یک از این محصولات بسته به میزان تردد، نوع کاربرد و همچنین مکان نصب می‌تواند متفاوت باشد. به خاطر داشته باشید که نیازی به اکوستیک بودن کفپوش در فضا‌ها‌یی همچون آشپز‌خا‌نه یا سرویس بهداشتی نبوده، اما سعی کنید اقدام به خرید محصولات آنتی‌باکتریال برای این مکان‌ها نمایید.

شما مشتریان عزیز به منظور آشنایی بیشتر با کفپوش‌های رولی و آگاهی از لیست قیمت کفپوش رولی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید. در اسپاد، مشخصات هر کفپوش به همراه قیمت کفپوش رولی ایرانی و قیمت کفپوش لاستیکی متری در دسترس خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

گروه تولید محتوای اسپادمشاهده نوشته ها

گروه تولید محتوای اسپاد از کارشناسان مجرب حوزه تولید محتوا در مورد کفپوش PVC مخصوص سالن های ورزشی و اماکن پرتردد تشکیل شده است.اگر سوالی برایتان پیش آمد، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره از خدمات و محصولات اسپاد استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *