اگر به دنبال خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک هستید، مجموعه اسپاد را در نظر بگیرید.اسپاد تولید کننده کفپوش تاتامی اتاق کودک بوده و در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

02144685203 برای تماس روی شماره ها کلیک کنید 09120425357

خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک از اسپاد

کفپوش تاتامی اتاق کودک به منظور ارائه یک گزینه جدید برای تشک بازی کودکان ایجاد شده است. تشک های اسپاد تماماً در مورد ارائه سبک و راحتی از طریق طراحی مینیمال و شیک، همراه با یک فوم حافظه داخلی نرم برای محافظت از کودکان شما در برابر ضربه و سقوط در حین بازی هستند.

ماموریت اصلی ما این است که به والدین مدرن کمک کنیم تا هرگز بین شکل و عملکرد با فرزندان سازش نکنند. هرگز به تشک‌های بازی پازلی زرق و برق دار و سخت قانع نشوند. با تشک بازی نرم و شیک ما، خانواده ای باشید که همه به شما حسادت کنند و خانه خود را برجسته کنید. از امروز شروع به ساختن یک زندگی سبک و راحت برای خانواده خود نمایید!

تاتامی عرضه شده در بزرگترین مراکز پخش عمده تاتامی، قیمتی مناسب را برای تمامی خریداران محصولات ورزشی داشته است. کفپوش تاتامی عمده را می توانید با قیمت رقابتی از مراکز فروش انواع کفپوش ورزشی تهیه فرمایید.

خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک

خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک

امروزه کفپوش تاتامی به یکی از کفپوش های ورزشی پرکاربرد جهت پوشش کف سالن ها و باشگاه های ورزشی تبدیل شده است.قیمت ارزان و کیفیت مطلوب این کفپوش، از جمله نکات مثبتی است که سبب استقبال ورزشکاران از این کفپوش شده است.این روزها بسیاری از مسئولان مجموعه های ورزشی دولتی و خصوصی، به دنبال قیمت متناسب با کیفیت از این محصول هستند.

اما این محصول علاوه بر کاربرد های گفته شده در مراکز ورزشی برای اتاق کودک نیز مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار کاربردی میباشد.

کفپوش تاتامی اتاق کودک اسپاد

این کفپوش ها به‌طور باورنکردنی نرم است، تشک‌های خود را طوری ساختیم که از طریق مواد فوم داخلی، شیک و فنری باشند. هنگام بازی کودک، قبلا هرگز تا این حد از ضربه و سقوط در امان نبوده است.

طراحی مینیمالیستی

هیروشی ماتسونو، طراح مشهور جهان، بر اساس تشک‌های سنتی ژاپنی تاتامی با قرن‌ها قدمت، طراحی تشک ما را برای آوردن آن به خانه‌های مدرن در سرتاسر جهان اقتباس کرد. شیک و مینیمالیستی، همراه با ده ها رنگ خیره کننده، این اطمینان را می دهد که تشک های ما برای هر اتاق نشیمن یا اتاق کودک عالی است.

لمس مخملی

آستر بیرونی “مخملی” ما حسی لوکس و هیجان انگیز را به لمسی که هم کودکان و هم والدین دوست دارند، ارائه می دهد. روکش مخملی، علاوه بر فوم داخلی، به نرمی ابریشمی کل حصیر می افزاید. به ما اعتماد کنید، حتی راحت تر از استراحت روی مبل است!

خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک

خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک

گزینه ضخامت

ضخیم‌ترین تشک 30 میلی‌متری ما، برای زمان بازی بچه‌ها و برای استراحت و آرامش همه خانواده عالی است. تشک 20 میلی متری ما، مناسب برای نوزادان برای یادگیری خزیدن و راه رفتن ایمن طراحی شده است.همچنین باعث ایجاد یک پایه نرم و در عین حال محکم برای تمرین است.

تمیز کردن آسان

پارچه های استفاده شده در تشک های ما تمیز کردن حداقل و سریع را تضمین می کنند. به سادگی نشت و تف کردن را تمیز کنید، و جاروبرقی کثیفی باقی مانده را تمیز می کند. حتی برای تمیز کردن عمیق گهگاهی قابل شستشو با دست یا ماشین است. تشک های ما کاملاً تازه، ضد زنگ و بهداشتی می مانند و بدون هیچ زحمتی!

مواد با کیفیت

مواد بیرونی، داخلی و پایینی همه به طور خاص طراحی و مهندسی شده اند تا تشک های ما را در تابستان تنفس و خنک کنند و در زمستان عایق و دنج کنند. ایده آل برای در آغوش گرفتن با بچه های خود در هر آب و هوایی است.

ساخت حرفه ای

ما سعی می کنیم فقط از بهترین مواد موجود استفاده کنیم. ساخته شده از طریق دوخت بسیار ماهرانه تضمین می کند که تشک های ما سال ها دوام می آورند.بچه های شما در کنار آن رشد می کند!

آزمایش شده در آزمایشگاه و دارای گواهینامه جهانی

مطمئن باشید، تشک‌های اسپاد توسط استانداردهای ایمنی مورد تجزیه و تحلیل، آزمایش و تایید قرار گرفته‌اند و باعث می‌شود که آنها برای بازی نوزادان و کودکان کاملاً ایمن باشند.

ضد لغزش

دستگیره های لاستیکی کوچک کف تشک های ما را الگوبرداری می کنند تا اطمینان حاصل شود که هنگام بازی و پا گذاشتن روی آن هیچ لیز خوردن و حرکتی رخ نمی دهد و ایمنی، محافظت و اطمینان بیشتری را برای کل خانواده فراهم می کند.

خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک

خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک

موارد استفاده کفپوش تاتامی

  1. کفپوش برای انجام ورزش های خانگی: اگر مایل باشید که در منزل خود محیطی را برای انجام تمرینات ورزشی فراهم کنید، استفاده از کفپوش تاتامی بهترین گزینه است.هم ایمنی شما را در حین ورزش تامین می کند و هم پوشش نرمی برای انجام ورزش های زمینی ایجاد می کند.
  2. کفپوش منزل: شما می توانید از کفپوش های تاتامی طرح چوب برای پوشش کف منزل خود استفاده کنید. این کفپوش نسبت به پارکت، فرش و موکت هزینه ی بسیار پایین تری دارد و زیبایی و ضربه گیری خیلی خوبی هم دارد.
  3. کفپوش باشگاه ها و سالن های ورزشی: بهترین گزینه برای پوشش کف سالن های ورزشی و باشگاه ها، تاتامی است. کفپوش تاتامی در ضخامت های بالا، ضربه گیری بسیار خوبی دارد و مانع از آسیب دیدن بدن ورزشکار می شود. همچنین، این کفپوش دارای رنگ های بسیار متنوع است و می تواند به سالن ورزشی شما رنگ و لعاب زیبایی بدهد.
  4. کفپوش کودک:یکی از کاربردهای فوق العاده ی کفپوش تاتامی، استفاده از آن برای پوشش کف محیط های مخصوص کودکان است. مانند مهدکودک، اتاق کودک در منزل، خانه بازی ها، شهربازی های سرپوشیده و پارک های مسقف. تاتامی های کودک هم ایمنی بسیار بالایی دارند و هم در رنگ ها و طرح های فانتزی و بسیار شاد تولید می شوند و محیط اطراف کودک را بسیار زیبا می کنند.
خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک

خرید عمده کفپوش تاتامی اتاق کودک

با وجود مراکز پخش عمده کفپوش تاتامی مرغوب و درجه یک، خریداران می توانند کاملا مقرون به صرفه تر خرید خود را انجام داده باشند. مراکز فروش و پخش عمده کفپوش تاتامی، امکان خرید اینترنتی این محصول را نیز برای تمامی شهرها فراهم نموده اند.

مزیت های خرید اینترنتی کفپوش تاتامی عمده

از جمله مزایای خرید اینترنتی کفپوش تاتامی عمده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خریدی آسان و بدون هیچ واسطه
  • پرداخت قیمت واقعی هنگام خرید
  • ارائه مشاوره های قبل از خرید
  • ارسال به تمامی نقاط کشور
  • کاهش هزینه های رفت و آمد
5/5 - (2 امتیاز)

گروه تولید محتوای اسپادمشاهده نوشته ها

گروه تولید محتوای اسپاد از کارشناسان مجرب حوزه تولید محتوا در مورد کفپوش PVC مخصوص سالن های ورزشی و اماکن پرتردد تشکیل شده است.اگر سوالی برایتان پیش آمد، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره از خدمات و محصولات اسپاد استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *