اگر کسب و کار شما هم به باشگاه های بدنسازی مربوط می شود یا به تازگی قصد تاسیس یکی از آنها را دارید، حتما این راهمای خرید باشگاه بدنسازی ما را با دقت بخوانید. اگر اکنون به دنبال این می باشید که باشگاه خود را به بهترین تجهیزات، مجهز کنید، یکی از مهم ترین جزئیات باشگاه که کمتر کسی به آنها توجه می کند، کفپوش های آن است. بنابراین اگر شما هم به دنبال راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی می باشید؛ این مطلب را تا انتها بخوانید و مطمئن باشید که در آخر، به پاسخ سوال های ذهنی خود خواهید رسید.

کفپوش باشگاه بدنسازی چگونه باید باشد؟

یکی از مهم ترین مسئله هایی که در راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی بسیار مهم است، این است که یک کفپوش مناسب چگونه می باشد و از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ برای پاسخ گویی به این سوال باید بگوییم که به طور کلی بزرگ ترین مسئولیت یک کفپوش باشگاه بدنسازی، حفاظت از سلامت بدنسازان و ورزشکاران آن باشگاه می باشد. با داشتن کفپوشی مناسب، آنها هم به طور مستقیم و هم غیر مستقیم از قرار گرفتن در شرایط خطرناک مبرا می شوند.

یک کفپوش مناسب  باید مقاومت زیادی هم در برابر شکنندگی داشته باشد، چرا که همواره ضربه و فشار زیادی به آن وارد می شود. یکی از مسائلی که کفپوش باشگاه بدنسازی را در چالش مقاومت قرار می دهد، وجود وسایل و ابزار آلات سنگین باشگاه های بدنسازی است که وزن زیادی دارند و به همین دلیل، به راحتی کفپوش های بی کیفیت را از بین می برند.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که یک کفپوش مناسب باید داشته باشد، قابلیت ضربه گیری است؛ چرا که همانطور که گفتیم در باشگاه انواع محصولات و وسایل محکم و سنگین وجود دارند که به دلایل مختلف، از ارتفاع بر روی زمین می افتند، اگر کفپوش شما قابلیت ضربه گیری مناسبی نداشته باشد، کف باشگاه به راحتی آسیب میبیند. بنابراین این امر نیز از مهم ترین راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: کفپوش ورزشی چیست | انواع کفپوش ورزشی

راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی

راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی

اهمیت وجود کفپوش مناسب در باشگاه

قبل تر به چند مورد از مهم ترین ویژگی ها و کاربرد های وجود کفپوش مناسب در باشگاه پرداختیم و به راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی پرداختیم، در ادامه قصد داریم تا شما را از اهمیت وجود کفپوش مناسب در باشگاه ها مطلع کنیم.

بدون شک با اینکه به طور معمول، خیلی به کفپوش های موجود در یک سالن توجه نمی شود، اما آنها یکی از مهم ترین مولف ها برای شناخت یک باشگاه خوب می باشند و بدون شک، وجود همچین کفپوش هایی علاوه بر به روز تر و محبوب تر کردن کیفیت باشگاه شما، با جلوگیری از بروز آسیب ها و مشکلات احتمالی، به موفقیت های روزافزون های شما نیز سرعت خواهند بخشید و به همین دلیل است که راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی بسیار مهم است تا در نهایت برای شما خریدی بهتر را به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفپوش چمن مصنوعی

ویژگی های کفپوش مناسب برای باشگاه بدنسازی

پیش تر به اهمیت بالای راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی اشاره کردیم، اما اکنون بیایید تا بهترین نوع کفپوش را مورد بررسی قرار دهیم و بفهمیم که ویژگی های یک کفپوش مناسب و خوب چیست.

راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازیبرای رسیدن به این سوال در ابتدا باید بگوییم که کفپوش ها انواع مختلفی دارند که شما باید با توجه به معیار ها و اولویت های خود در خرید، یکی از آنها را انتخاب و در نهایت خریداری کنید. اما به طور کل یک کفپوش مناسب باید کل فضای باشگاه شما را پوشش دهد تا احتمال آسیب به ورزشکار را به حداقل برساند. یکی دیگر از مهم ترین مسائل برای انتخاب کفپوش، داشتن قابلیت شست و  شو می باشد. چرا که فضای باشگاه به دلایل مختلفی آلوده خواهد شد و بدون شک شما پس از مدتی، نیاز به نظافت آن خواهید داشت. با خرید کفپوش قابل شست و شو از دردسر های مربوط به نظافت خلاص خواهید شد و بدون شک اهمیت دادن به این مسئله یکی از مهم ترین مسائل در راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی به شمار می رود.

همچنین می دانید که برای نتیجه گیری بهتر از کفپوش، باید آن را در ابتدا و پیش از آوردن تجهیزات به باشگاه نصب کنید و از آنجایی که نصب کفپوش کاری نسبتا سخت به شمار می آید و به دلیل وزن سنگینش نیاز به مهارت بالایی دارد، بهتر است که از متخصصین این زمینه کمک بگیرید تا این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفپوش اپوکسی

بهترین کفپوش های باشگاه بدنسازی کدامند؟

در راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی اشاره کردیم که انواع مختلفی از کفپوش ها وجود دارد و شما باید با توجه به اولویت هایتان، یکی از آنها را انتخاب کنید؛ اما به عنوان محبوب ترین نوع کفپوش باشگاه بدنسازی، باید به کفپوش های لاستیکی که هر کدام انواع مختلفی دارند اشاره کنیم. این کفپوش ها به دلیل جنس خود، هنگام برخورد وسایل و تجهیزات سنگین به زمین، مانع بازگشت آنها می شوند. همچنین به دلیل انعطاف بالایشان می توانند بخش زیادی از فشاری را که به بدن ورزشکار وارد میشود، به زمین انتقال دهند. توجه داشته باشید که کفپوش هایی از جنس سرامیک، موزاییک، سنگی یا بتونی اصلا مناسب ورزش بدنسازی نیستند و در صورت استفاده از آنها، آسیب های بسیاری به بدنسازان وارد خواهد شد.

راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازیدر میان انواع مختلف کفپوش های لاستیکی، کفپوش رولی بهترین گزینه می باشد، چرا که به دلیل جنس ساختار خود، به مطمئن ترین شکل ممکن فضای سالن شما را در بر میگیرد و همچنین به سادگی در هر مکانی نصب می شود. و به دلیل قیمت مناسبشان برای سالن هایی با متراژ بالا، بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: انواع کفپوش وینیل

انواع دیگر کفپوش لاستیکی

در این مقاله برای راهنمای خرید کفپوش باشگاه بدنسازی بهترین نوع آن را بررسی کردیم و ویژگی هایش را نیز بازگو کردیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید و از انتخاب بد به دور باشید. یکی دیگر از مهم ترین مسائل که باید به آن توجه کنید این است که در انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خود، کیفیت را نسبت به قیمت آن در اولویت قرار دهید تا از بروز مشکلات و آسیب های احتمالی جلوگیری کنید. منبع

5/5 - (1 امتیاز)

گروه تولید محتوای اسپادمشاهده نوشته ها

گروه تولید محتوای اسپاد از کارشناسان مجرب حوزه تولید محتوا در مورد کفپوش ها و لوازم ورزشی تشکیل شده است.اگر سوالی برایتان پیش آمد، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره از خدمات و محصولات اسپاد استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *